Reparatie Configuratie Advies
Wij lossen het op!

Ook voor Upgrades, Verkoop en Inkoop van Apple iPhone, iPad, Mac, MacBook en iMac bent u bij ons aan het juiste adres. 

Tevens Samsung Servicepunt Haarlem.

Snel navigeren: klik op het apparaat dat u gerepareerd of geüpgraded wilt hebben. Of bel 023-3030196

iPhone RepairiPad RepairiPod RepairMacBook RepairiMac RepairSamsung Repair

Reparatie aan uw smartphone, tablet of notebook is bij ons meestal GRATIS! Lees hoe... 

Maar allereerst: wij zijn iRepairNow.nl Wanneer u een gebroken scherm of kapotte bedieningsknop heeft, of wanneer u uw tablet, laptop, Android of iPhone gerepareerd wilt hebben en dan ook nog eens snel! Waarom niet "Now"? Bij iRepairNow.nl werken monteurs die (level 1, 2 en 3) reparaties kunnen uitvoeren die door anderen onmogelijk of te moeilijk zijn verklaard. Via de website proberen wij u vooraf al van zoveel mogelijk informatie te voorzien, zodat u snel de gewenste reparatie kunt laten uitvoeren voor een betaalbare prijs, en meestal betaalt de (inboedel)verzekering zelfs de kosten.

U leest het goed, snel EN betaalbaar.

iRepairNow.nl bespaart u tijd en geld vergeleken met reguliere telefoonwinkels en de gsm-providers, daarnaast zijn we ook nog beter te bereiken. Dus geen "2 tot 6 weken" zonder apparaat. U krijgt vooraf exact te horen wanneer uw reparatie klaar is! Geen trage verzending naar externe depots en reparatiecentra, maar direct handelen en spoedkoeriers voor als u zelf niet in de gelegenheid bent om langs te komen. Onze ervaren monteurs werken volgens de door Uneto-Vni en ICT Waarborg opgestelde regels en repareren/herstellen uw apparatuur zonder gegevens te wissen of eventueel aanwezige garanties te verbreken. Dus kom langs, met of zonder afspraak, of neem contact met ons op. En lees nog even hieronder hoe u de reparatie kosteloos kunt laten uitvoeren.

Wist u dat meer dan 75% van de Nederlanders via de inboedelverzekering de reparatiekosten aan persoonlijke apparatuur vergoed kan krijgen*, en dat nog geen 10% die mogelijkheid benut?

Met zijn allen betalen we jarenlang premies zonder claims in te dienen. Ga maar na hoelang u al verzekerd bent, hoeveel premie u al die tijd heeft betaald, en hoeveel u ooit geclaimd heeft.

Dus is uw iPad gevallen, iPhone in de WC beland of de iPod van uw kind 'onverklaarbaar' kapot gegaan? Hieronder leest u wat u ermee kunt doen!

Toestel gevallen? Waterschade? Software problemen? Wat moet u doen?

  1. Bel uw verzekeraar direct. Elke verzekeraar heeft een schadelijn waarop u nieuwe schades kunt melden. Soms krijgt u een dossiernummer dat wij op de factuur moeten vermelden.
  2. Breng uw toestel naar ons toe, of stuur deze naar ons op. Meestal krijgt u vooraf een akkoord voor reparatie en kunnen wij direct aan de slag. Indien u eerst een offerte nodig heeft stellen wij deze onmiddelijk voor u op, zodat de verzekeraar het bedrag direct op uw rekening kan storten en wij kunnen over gaan tot reparatie wanneer u toestemming heeft van uw verzekeraar.
  3. Bewaar de factuur voor mogelijke controle achteraf. En natuurlijk voor de garantie, want op de reparatie geven wij 3 maanden tot 1 jaar garantie, afhankelijk van de gekozen reparatie-optie.

* U betaalt hooguit het eigen risico (indien van toepassing). Bovendien, deze polissen kennen over het algemeen geen no-claim bonus-malus regeling, uw premie blijft dus hetzelfde. Maar ook als uw verzekeraar de schade niet dekt dan kunnen wij u gunstige tarieven bieden.