Uw specialist in reparatie van iPhone, iPad, Mac, MacBook en meer...

De services van iRepairNow: 
  • Reparatie zonder afspraak
  • Reparatie op afspraak (terwijl u wacht)
  • Gespecialiseerd in iPhone, iPad, iPod, Mac, MacBook en iMac
  • Officieel servicepunt voor Samsung, HTC, Huawei en LG
  • Configuratie van nieuwe en bestaande systemen
  • Uitbreiding van "verouderde" systemen
  • Vochtschade
  • Accessoires
  • Advies

Reparatie aan uw smartphone, tablet of notebook is bij ons meestal GRATIS! Lees hoe... Toestel gevallen? Waterschade? Software problemen? 

Maar allereerst: wij zijn iRepairNow.nl Wanneer u een gebroken scherm of kapotte bedieningsknop heeft, wilt u uw tablet, laptop, Android of iPhone gerepareerd hebben, en snel! Dus waarom niet "Now"? Bij iRepairNow.nl werken monteurs die (level 1, 2 en 3) reparaties kunnen uitvoeren die door anderen onmogelijk of te moeilijk zijn verklaard. Via de website proberen wij u vooraf al van zoveel mogelijk informatie te voorzien, zodat u snel de gewenste reparatie kunt laten uitvoeren voor een betaalbare prijs, en meestal betaalt de (inboedel)verzekering zelfs de kosten.

U leest het goed, snel EN betaalbaar.

iRepairNow.nl bespaart u tijd en geld vergeleken met reguliere telefoonwinkels en de gsm-providers, en we zijn ook nog beter te bereiken. Dus geen "2 tot 6 weken", u krijgt vooraf exact te horen wanneer uw reparatie klaar is! Geen trage verzending naar externe depots en reparatiecentra, maar direct handelen en spoedkoeriers voor als u zelf niet kunt komen. Onze ervaren monteurs werken volgens de door Uneto-Vni en ICT Waarborg opgestelde regels en repareren/herstellen uw apparatuur zonder gegevens te wissen of eventueel aanwezige garantie te verbreken. Dus kom langs, met of zonder afspraak, of neem contact met ons op. En lees nog even hieronder hoe u de reparatie kosteloos kunt laten uitvoeren.

Wist u dat meer dan 75% van de Nederlanders via de inboedelverzekering de reparatiekosten aan persoonlijke apparatuur vergoed kan krijgen*, en dat nog geen 10% die mogelijkheid benut?

Met zijn allen betalen we jarenlang premies zonder claims in te dienen. Ga maar na hoelang u al verzekerd bent, hoeveel premie u al die tijd heeft betaald, en hoeveel u ooit geclaimd heeft.

Dus, iPad gevallen, iPhone in de WC beland, iPod van uw kind 'onverklaarbaar' kapot gegaan, lees hieronder wat u ermee kunt doen.

Wat moet u doen?

  1. bel uw verzekeraar direct (niet uw tussenpersoon). Elke verzekeraar heeft een schadelijn waarop u nieuwe schades kunt melden. Soms krijgt u een dossiernummer dat wij op de factuur moeten vermelden.
  2. breng uw toestel naar ons toe, of stuur deze naar ons op. Meestal krijgt u vooraf een akkoord voor reparatie en kunnen wij direct aan de slag. Indien u eerst een offerte nodig heeft stellen wij deze onmiddelijk voor u op, zodat de verzekeraar het bedrag direct op uw rekening kan storten.
  3. bewaar de factuur voor mogelijke controle achteraf. En natuurlijk voor de garantie, want op de reparatie geven wij 3 maanden tot 1 jaar garantie, afhankelijk voor de gekozen reparatie-optie.

* U betaalt hooguit het eigen risico (indien van toepassing). Bovendien, deze polissen kennen geen no-claim bonus-malus regeling, uw premie blijft dus hetzelfde. Maar ook als uw verzekeraar de schade niet dekt dan kunnen wij u gunstige tarieven bieden.

Voor uw gemak hebben wij de verzekeraars waar wij mee samenwerken hieronder voor u opgesomd. De lijst bevat verzekeraars voor de inboedelverzekering (bij eigen schade), reisverzekering (bij schade op reis) en aansprakelijkheidsverzekering (bij schade waar meer dan 1 partij bij betrokken is).
Staat uw verzekeraar er niet bij, bel dan alsnog de schadelijn. Wellicht heeft uw verzekeraar een eigen reparatiedienst aangesteld.