Wij hebben al voor vele zakelijke klanten de servicekosten kunnen verlagen. Wij zijn erachter gekomen dat er vaak servicecontracten zijn afgesloten voor alleen al de garantieafwikkeling, een service die eigenlijk kosteloos zou moeten zijn. Toch wordt er al snel €75,- per vestiging per maand gerekend en daar komen de kosten buiten garantie nog bij. Bij iRepairNow hoeft u niet te betalen om klant te zijn!

Daarnaast horen wij geregeld verhalen over doorlooptijden van langer dan een maand bij schade buiten garantie. Wellicht was dit in het vorige millennium acceptabel, tegenwoordig wil niemand lang zonder smartphone, tablet of computer zitten. Hier zijn onze bedrijfsprocessen op ingericht!

Heeft u een toestel met vochtschade dan kunnen wij deze vaak gewoon nog herstellen.
Ook de data blijft zoveel mogelijk behouden bij buiten garantie reparaties.
Is op voorhand al duidelijk dat reparatie niet mogelijk of niet rendabel is dan worden er geen onderzoekskosten gerekend.
Is een reparatie niet uitvoerbaar dan hebben wij de no-cure no-pay regeling.

U leest het, voordelen genoeg om uw telecom en IT support door iRepairNow te laten verzorgen.

 

Wat moet u doen om zakelijk klant te worden:

  • mail ons een recent KvK uittreksel van maximaal een jaar oud en een kopie van uw legitimatie of zakelijke bankpas
  • vermeld a.u.b. hoeveel reparaties binnen garantie en hoeveel buiten garantie u gemiddeld per kwartaal denkt aan te melden
  • vermeld a.u.b. wat voor apparaten het voornamelijk betreft
  • geef a.u.b. uw primaire contactgegevens en functie binnen het bedrijf op
  • mail bovenstaande naar [email protected]
  • u kunt binnen 2 werkdagen bericht van ons verwachten
  • indien u interesse heeft in systeembeheer door iRepairNow dan kunt u dit in de mail kenbaar maken

 

Mocht u nog vragen hebben bel dan naar 023-3030196 en kies voor optie 3. Wij zullen uw vragen direct en zo duidelijk mogelijk beantwoorden.

N.B. ook zonder zakelijk klant te worden is het mogelijk uw reparaties zakelijk uit te laten voeren, echter zonder de hiervoor omschreven voordelen. Uiteraard ontvangt u ten alle tijden een BTW factuur op naam.

10x Voordeel

  1. voordelige haal- & brengservice
  2. kosteloze afwikkeling van alle garantiekwesties, u kunt uw huidige after sales service contract bij bijvoorbeeld Teleplan of Dynafix opzeggen (hiermee bespaart u al snel €75,- per maand)
  3. duidelijk gespecificeerde BTW factuur
  4. zonder bijkomende kosten betaling achteraf, per batch of per week mogelijk
  5. Uneto-Vni en ICTWaarborg erkend dus kwaliteit gegarandeerd
  6. op alle door onszelf uitgevoerde reparaties 90 dagen extra garantie bovenop de standaard 90 dagen garantie
  7. eenvoudig aanmelden van nieuwe reparatieverzoeken middels een eigen login
  8. voorrang op particuliere klanten zonder login
  9. gratis telefonisch support
  10. support op locatie mogelijk